We Frankfurcie nad Menem odbyła się niedawno konferencja prasowa zorganizowana przed firmę Continental, podczas której przedstawiono tarcze i klocki hamulcowe marki Galfer.
Galfer, który wcześniej produkował części oryginalne dla producentów samochodów, postanowił zaistnieć na rynku pod własnym brandem, wypuszczając serię tarcz i klocków hamulcowych.
We Frankfurcie nad Menem odbyła się niedawno konferencja prasowa zorganizowana przed firmę Continental, podczas której przedstawiono tarcze i klocki hamulcowe marki Galfer.
Galfer, który wcześniej produkował części oryginalne dla producentów samochodów, postanowił zaistnieć na rynku pod własnym brandem, wypuszczając serię tarcz i klocków hamulcowych. W ten sposób Continental chce zaistnieć w niższym segmencie rynku Premium. Produkty wprowadzane są tylko na rynki Europy Południowej i Środkowo-Wschodniej, (m. in. Polska) i będą dostępne u ograniczonej liczby dystrybutorów.
- Silnie identyfikujemy się z codzienną pracą warsztatów i ich wymaganiami - powiedział Peter Wagner, dyrektor sprzedaży Independent Aftermarket w firmie Continental. - Szybko dopasowujemy się do wahań rynkowych. Dzięki fachowej wiedzy i zaletom kosztowym produkty firmy Continental są konkurencyjne dla klientów.
W Polsce klocki hamulcowe Galfer są dostępne od marca 2014 r. wyłącznie w sieci sprzedaży Inter Cars SA.