Cztery żywioły stały się fabułą dziesiątego już kalendarza planszowego Inter Cars.
Obrazy użyte w tym wydawnictwie są owocem niebagatelnej sesji zdjęciowej. Efekt jest wyjątkowy i pozwala odbiorcy przenieść się w przestworza wód i wiatrów, podziwiać królestwo ognia, a nawet trafić do wnętrza ziemi. Bohaterkami tych miejsc są piękne kobiety, które w zmysłowy sposób podkreślają piękno żywiołów. Każda kolejna karta jest zapowiedzią zupełnie innego spojrzenia na dobrze nam znane zjawiska.
Znakomity fotograf Voyo Bąkiewicz, z którym Inter Cars współpracuje od kilku lat, dostał tym razem nie lada wyzwanie. Został poproszony o wykonanie sesji o tak różnorodnej scenerii w warunkach studyjnych. Z zadaniem poradził sobie świetnie.
– Szczególne wyrazy uznania dla modelek, które brały udział w scenach z ogniem – Marty i Zuzy. – powiedział Bąkiewicz po sesji zdjęciowej. – Ogień był jak najbardziej prawdziwy a modelki musiały wykazać się nie lada odwagą i zachowując zimna krew w aktorski sposób zagrać swoje role.
Nowy kalendarz powinien zdobyć nie mniejsze uznanie odbiorców niż ubiegłoroczny, nagrodzony na konkursie Międzynarodowym Festiwalu i Konkursie Kalendarzy ZoomArt.
Kalendarz 2016 został opatrzony nowym logotypem Inter Cars, którego premiera odbyła się podczas, obchodzonego na Stadionie PGE Narodowym, Jubileuszu 25-lecia firmy. Jak co roku wydawany jest w bardzo dużym nakładzie bliskim 30.000 egzemplarzy. Podobnie jak w latach ubiegłych będzie dystrybuowany poprzez filie Inter Cars w kraju i za granicą. Do uczestnictwa w jego wydaniu Inter Cars, tradycyjnie już, zaprosił kluczowych dostawców: SKF, Contitech, Bosch, Castrol, Comma, TRW, Febi, Federal Mogul i Lumag.
Nowy kalendarz Inter Cars można oglądać w całej okazałości. Twórcy udostępnili jego wersję elektroniczną, dając możliwość zapoznania się z efektami swojej pracy.