Po dwóch latach eksploatacji przez klientów flota pojazdów FUSO eCanter osiągnęła milion przejechanych bezemisyjnie kilometrów. Klienci w Nowym Jorku, Tokio, Berlinie, Londynie, Amsterdamie, Paryżu i Lizbonie użytkują obecnie na co dzień już około 150 tych pojazdów. Sukcesywnie będą dołączać kolejne. Hartmut Schick, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation oraz szef Daimler Trucks Asia: - Pokonując w codziennym użytkowaniu ponad milion kilometrów w siedmiu miastach na trzech kontynentach, nasz FUSO eCanter udowodnił swoją niezawodność i gotowość do produkcji seryjnej. Jednocześnie zdobywamy w ten sposób cenne informacje dla rozwoju jego następnej generacji. FUSO podkreśla więc nadal swoją pionierską rolę w dziedzinie elektrycznych pojazdów użytkowych. Przebieg miliona kilometrów odpowiada 25-krotnemu okrążeniu kuli ziemskiej wzdłuż równika. Ta łączna liczba kilometrów imponuje tym bardziej, gdy weźmie się pod uwagę, że eCanter w typowej eksploatacji u klienta przejeżdża jedynie około 30-80 km dziennie. Oznacza to, że 100-kilometrowy zasięg pojazdu o masie 7,49 tony bezpiecznie zaspokaja potrzeby klientów w miejskim transporcie dystrybucyjnym. Ta lekka
ciężarówka jest pierwszym na świecie samochodem ciężarowym z napędem wyłącznie elektrycznym, produkowanym w krótkiej serii. eCanter świętował swoją światową premierę we wrześniu 2017 roku i od tego czasu trafił do wielu klientów na całym świecie. Obecnie inżynierowie Daimler wraz z klientami zbierają dane i opinie na temat codziennego użytkowania pojazdu, profili tras i charakterystyki ładowania. Zostaną one wykorzystane w następnej generacji eCantera. Pojazdy FUSO eCanter są produkowane w Kawasaki (Japonia) i Tramagal (Portugalia).