Bywalcy giełdy w podwarszawskim Słomczynie zdążyli się już przyzwyczaić, że na placu znaczną grupę stanowią rosyjskie i białoruskie ciężarówki marki: Kraz, Ził, MAZ i Kamaz. Najczęściej są to kilkunastoletnie, pracujące na budowach.
Oprócz pojazdów używanych coraz częściej pojawiają się także zupełnie nowe ciężarówki, choćby białoruski MAZ i rosyjski Kamaz, wystawiane przez generalnych importerów.
Słomczyn.
Bywalcy podwarszawskiej giełdy zdążyli się już przyzwyczaić, że na placu znaczną grupę stanowią rosyjskie i białoruskie ciężarówki marki: Kraz, Ził, MAZ i Kamaz. Najczęściej są to kilkunastoletnie, pracujące na budowach.
Oprócz pojazdów używanych coraz częściej pojawiają się także zupełnie nowe ciężarówki, choćby białoruski MAZ i rosyjski Kamaz, wystawiane przez generalnych importerów. - To sprawdzona konstrukcja - zachęcał handlowiec z szoferki Kamaza.
Na placu obejrzeć można było wywrotkę, ale w ofercie importera dostępne są również ciągniki siodłowe, wywrotki trójstronne oraz podwozia pod zabudowę. Z kolei kilkanaście metrów dalej właściciele kilkuletnich MAZ-ów wyjaśniali, że w ciężarówkach z Mińska wyprodukowanych po 1997 roku w kooperacji z MAN-em jedynie ramy i osie są białoruskie. Układy napędowe, kabiny i elementy ich wyposażenia są już niemieckie.
Kraz 255 |
1978 / 907 |
wywrotka |
14,0 tys. zł |
Kamaz 5320 |
1980 / 821 |
skrzynia |
8,0 tys. zł |
Kamaz 5511 |
1981 / 900 |
wywrotka |
15,0 tys. zł |
Ził 157 |
1982 / 723 |
skrzynia |
11,0 tys. zł |
MAZ 5551 |
1984 / 641 |
wywrotka |
14,0 tys. zł |
Kamaz 5311 |
1986 / 510 |
wywrotka |
12,0 tys. zł |
MAZ 5551 |
1989 / 387 |
wywrotka |
35,0 tys. zł |
Kamaz 55-111 |
1991 / 560 |
skrzynia |
16,0 tys. zł |
Kamaz 53-212 |
1999 / 398 |
wywrotka |
41,0 tys. zł |
MAZ 5551 |
2000 / 409 |
wywrotka |
46,0 tys. zł |