Z giełdy. Słomczyn
Amatorzy dostawczaków coraz częściej decydują się tu na kupno wozu po kolizji. Rośnie jednocześnie popyt na używane elementy blacharskie. Największy wybór jest wśród pokryw silnika i bagażnika oraz kompletnych drzwi do Volkswagenów. Ceny zróżnicowane. Ok. 500 zł zapłacimy za maskę do T4, 800 zł trzeba wydać na taki element do LT. W większości części karoseryjne są zarysowane, a nawet wgniecione, dlatego wymagają obróbki blacharsko-lakierniczej.
Amatorzy dostawczaków coraz częściej decydują się tu na kupno wozu po kolizji. Rośnie jednocześnie popyt na używane elementy blacharskie. Największy wybór jest wśród pokryw silnika i bagażnika oraz kompletnych drzwi do Volkswagenów. Ceny zróżnicowane. Ok. 500 zł zapłacimy za maskę do T4, 800 zł trzeba wydać na taki element do LT. W większości części karoseryjne są zarysowane, a nawet wgniecione, dlatego wymagają obróbki blacharsko-lakierniczej.
Hyundai H 100 2.5 TD |
1994 / 360 |
furgon |
6,1 tys. zł |
MB Vito 2.3 TD |
1997 / 279 |
kombi |
18,4 tys. zł |
VW T4 2.4 TDI |
1997 / 224 |
furgon |
18,9 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1998 / 320 |
furgon |
14,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 300 |
furgon |
25,7 tys. zł |
Opel Movano 2.5 TD |
2000 / 180 |
furgon |
24,4 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 130 |
furgon |
42,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2002 / 78 |
furgon |
32,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2003 / 65 |
furgon |
34,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2004 / 114 |
bus (9-osobowy) |
54,0 tys. zł |