Z giełdy. Przeźmierowo
Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi jest na tutejszym placu znacznie mniej niż furgonów. Tymczasem to właśnie te pierwsze wzbudzają największe zainteresowanie oglądających. W szczególnie dobrej kondycji znajdowało się ostatnio kilka, niestety dosyć drogich Mercedesów, także tych z początku lat 90.
Aut z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi jest na tutejszym placu znacznie mniej niż furgonów. Tymczasem to właśnie te pierwsze wzbudzają największe zainteresowanie oglądających. W szczególnie dobrej kondycji znajdowało się ostatnio kilka, niestety dosyć drogich Mercedesów, także tych z początku lat 90.
Ford Transit 2.5 D |
1991 / 310 |
skrzynia |
9,5 tys. zł |
MB 208 2.3 D |
1992 / 357 |
skrzynia |
20,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1993 / 295 |
skrzynia |
16,6 tys. zł |
MB 410 2.9 D |
1994 / 362 |
kontener |
28,5 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
1997 / 290 |
kontener |
29,0 tys. zł |
Renault Midliner 6.2 D |
1997 / 412 |
skrzynia |
39,5 tys. zł |
VW LT 46 2.5 TD |
1999 / 245 |
kontener |
38,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2000 / 190 |
skrzynia |
39,0 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2002 / 163 |
kontener |
44,0 tys. zł |
Kia K 2500 2.5 TD |
2003 / 170 |
kontener |
32,0 tys. zł |