Z giełdy. Przeźmierowo
Gdyby frekwencję na placu przełożyć na faktyczne zainteresowanie pojazdami, w minioną niedzielę sprzedający nie powinni mieć powodów do narzekań. Tak jednak nie było, zazwyczaj kończyło się tylko na oglądaniu. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t.
Gdyby frekwencję na placu przełożyć na faktyczne zainteresowanie pojazdami, w minioną niedzielę sprzedający nie powinni mieć powodów do narzekań. Tak jednak nie było, zazwyczaj kończyło się tylko na oglądaniu. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. Przy mniejszej niż zwykle podaży VW T4 powodzeniem cieszyły się nieduże wersje Fordów Transitów, a także Citroenów Jumperów. Mało kto interesował się ostatnio dostawczymi "renówkami".
Seat Terra 1.4 D |
1990 / 300 |
furgon |
2,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1992 / 408 |
furgon |
12,2 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1993 / 297 |
furgon |
15,0 tys. zł |
Ford Courier 1.8 D |
1994 / 265 |
furgon |
5,2 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1996 / 310 |
skrzynia |
19,5 tys. zł |
Mercedes Sprinter 2.3 D |
1997 / 282 |
furgon |
29,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1998 / 214 |
skrzynia |
27,2 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 TD |
2000 / 195 |
skrzynia |
29,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
2000 / 223 |
furgon |
35,5 tys. zł |
Kia K 2500 2.5 TD |
2004 / 145 |
kontener |
45,0 tys. zł |