Z giełdy. Słomczyn
Tym razem przyglądaliśmy się dostawczakom w wersjach kombi. Przeszklone furgonetki ostatniej niedzieli stanowiły połowę giełdowej oferty pojazdów użytkowych. Tradycyjnie najwięcej było aut niemieckich: Volkswagenów i Mercedesów. Spory wybór mieli też amatorzy "maluchów". Uwagę zwracał m.in. Renault Kangoo z 2004 r. Bogato wyposażony wóz z 1,5-litrowym dieslem pod maską wyceniono na 28,5 tys. zł.
Tym razem przyglądaliśmy się dostawczakom w wersjach kombi. Przeszklone furgonetki ostatniej niedzieli stanowiły połowę giełdowej oferty pojazdów użytkowych. Tradycyjnie najwięcej było aut niemieckich: Volkswagenów i Mercedesów. Spory wybór mieli też amatorzy "maluchów". Uwagę zwracał m.in. Renault Kangoo z 2004 r. Bogato wyposażony wóz z 1,5-litrowym dieslem pod maską wyceniono na 28,5 tys. zł. Atutem był niski, udokumentowany przebieg - 55 tys. km.
VW T4 2.4 D |
1992 / 260 |
kombi |
10,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1997 / 230 |
kombi |
19,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1997 / 223 |
kombi |
22,0 tys. zł |
MB Vito 2.3 CDI |
1998 / 197 |
kombi |
24,0 tys. zł |
Peugeot Partner 1.4 B |
1999 / 167 |
kombi |
11,0 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.4 B+G |
1999 / 146 |
kombi |
12,7 tys. zł |
Renault Kangoo 1.2 B+G |
2000 / 120 |
kombi |
14,5 tys. zł |
VW LT28 2.5 SDI |
2000 / 120 |
kombi |
31,0 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2001 / 190 |
kombi |
28,9 tys. zł |
Renault Kangoo 1.5 dCi |
2004 / 55 |
kombi |
28,5 tys. zł |