Z giełdy. Elizówka
Liczba osób, które w ostatnią niedzielę odwiedziły sektor dostawczaków podlubelskiej giełdy, była niewielka. Oferowano około 60 pojazdów, jednak na placu nie sfinalizowano żadnej transakcji. - W ostatnim okresie handluje się ciężko, brakuje zdecydowanych klientów z gotówką. Ci pojawią się tu po rolniczych żniwach - usłyszeliśmy od jednego z handlujących, wystawiającego dwa Mercedesy Sprintery.
Liczba osób, które w ostatnią niedzielę odwiedziły sektor dostawczaków podlubelskiej giełdy, była niewielka. Oferowano około 60 pojazdów, jednak na placu nie sfinalizowano żadnej transakcji. - W ostatnim okresie handluje się ciężko, brakuje zdecydowanych klientów z gotówką. Ci pojawią się tu po rolniczych żniwach - usłyszeliśmy od jednego z handlujących, wystawiającego dwa Mercedesy Sprintery.
VW T4 2.4 D |
1994 / 268 |
furgon |
13,0 tys. zł |
MB 310 2.8 D |
1995 / 480 |
kombi |
15,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1995 / 230 |
furgon |
18,0 tys. zł |
VW Caddy 1.9 SDI |
1996 / 137 |
furgon |
13,5 tys. zł |
MB Vito 2.3 D |
1997 / 200 |
furgon |
17,5 tys. zł |
Lublin II 2.4 TD |
1998 / 143 |
skrzynia |
14,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1999 / 250 |
furgon |
30,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2000 / 350 |
furgon |
37,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDCi |
2001 / 160 |
furgon |
30,0 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
2003 / 110 |
furgon |
26,9 tys. zł |