Z giełdy. Elizówka
W ostatnią niedzielę na placu z dostawczakami dominowały niemieckie furgony. Za przyzwoicie utrzymanego ok. dziesięcioletniego Volkswagena T4 sprzedający żądali od 15 do 20 tys. zł. Mercedesa Sprintera z 2001 wystawiono za 27,5 tys. zł (miał sfatygowaną blacharkę).
Obok "niemców" stały dwa włoskie Iveco Daily. Za egzemplarz z początku produkcji tego modelu właściciel żądał dość wysokiej kwoty - 11 tys. zł.
W ostatnią niedzielę na placu z dostawczakami dominowały niemieckie furgony. Za przyzwoicie utrzymanego ok. dziesięcioletniego Volkswagena T4 sprzedający żądali od 15 do 20 tys. zł. Mercedesa Sprintera z 2001 wystawiono za 27,5 tys. zł (miał sfatygowaną blacharkę).
Obok "niemców" stały dwa włoskie Iveco Daily. Za egzemplarz z początku produkcji tego modelu właściciel żądał dość wysokiej kwoty - 11 tys. zł.
Iveco Turbo Daily 2.5 D |
1991 / 302 |
furgon |
11,0 tys. zł |
VW LT45 2.4 D |
1994 / 230 |
skrzyniowa |
22,0 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1996 / 255 |
kombi |
16,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1997 / 270 |
izoterma |
35,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
1999 / 120 |
kombi |
25,8 tys. zł |
Renault Master 2.8 DTI |
1999 / 110 |
furgon |
31,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 TD |
2000 / 186 |
furgon |
25,3 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TD |
2001 / 227 |
furgon |
26,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 264 |
kombi |
27,5 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.3 TD |
2004 / 155 |
furgon |
49,0 tys. zł |