Autobusy. Nowa wersja Neoplana
Neoplan Cityliner, jeden z najpopularniejszych autobusów turystycznych w Europie, doczekał się nowej wersji gabarytowej. Obok oferowanego dotychczas wariantu 12-metrowego w sprzedaży znajdzie się niebawem autokar o metr dłuższy. Cityliner HDC, tak został oznaczony, jest pojazdem trzyosiowym (autobus o długości 12 m ma dwie osie). Zabiera jednorazowo na pokład 50 osób (wersja czterogwiazdkowa) lub 57 osób (trzygwiazdkowa), a luki bagażowe mają objętość nieco ponad 10 m sześc.
Neoplan Cityliner, jeden z najpopularniejszych autobusów turystycznych w Europie, doczekał się nowej wersji gabarytowej. Obok oferowanego dotychczas wariantu 12-metrowego w sprzedaży znajdzie się niebawem autokar o metr dłuższy. Cityliner HDC, tak został oznaczony, jest pojazdem trzyosiowym (autobus o długości 12 m ma dwie osie). Zabiera jednorazowo na pokład 50 osób (wersja czterogwiazdkowa) lub 57 osób (trzygwiazdkowa), a luki bagażowe mają objętość nieco ponad 10 m sześc. Do napędu pojazdu stosowane są silniki marki MAN (Neoplan i MAN tworzą od kilku lat wspólną grupę producencką) o mocy 400, 440 lub 480 KM. W ostatniej odmianie jest zautomatyzowana 12-biegowa przekładnia, w wersjach ze słabszym napędem jest 6-stopniowa skrzynia manualna.