Wózki widłowe. Nowość firmy Jungheinrich
Jeszcze przed końcem br. na rynku znajdzie się nowy wózek widłowy niemieckiej firmy Jungheinrich. W widlaku VFG zastosowano hydrostatyczny napęd, dzięki czemu moc przenoszona jest bezpośrednio na koła. Taki napęd sprawia, że wózek pracuje ciszej, a ruchy robocze są szybsze oraz płynniejsze niż w oferowanych do tej pory maszynach.
Jeszcze przed końcem br. na rynku znajdzie się nowy wózek widłowy niemieckiej firmy Jungheinrich. W widlaku VFG zastosowano hydrostatyczny napęd, dzięki czemu moc przenoszona jest bezpośrednio na koła. Taki napęd sprawia, że wózek pracuje ciszej, a ruchy robocze są szybsze oraz płynniejsze niż w oferowanych do tej pory maszynach. Nowy widlak produkowany będzie najpierw w wariantach o udźwigu 2,5 i 3,5 t, w przyszłości gama ma zostać poszerzona. Maksymalna wysokość podnoszenia, w przypadku zastosowania trzysegmentowego masztu wynosi 7,5 m. Do napędu nowych wózków stosowane będą silniki Volkswagena (dieslowskie i gazowe).