Z giełdy. Elizówka
W dziale części zaobserwowaliśmy w niedzielę duże ożywienie przy alejce z oponami. Zainteresowani mieli szeroki wybór ogumienia zimowego do większości dostawczaków. Sprzedający oferowali używane opony, opony bieżnikowane oraz fabrycznie nowe. Ze względu na cenę najwięcej sprzedawało się tych pierwszych (zwykle z bieżnikiem ok. 5-6 mm).
W dziale części zaobserwowaliśmy w niedzielę duże ożywienie przy alejce z oponami. Zainteresowani mieli szeroki wybór ogumienia zimowego do większości dostawczaków. Sprzedający oferowali używane opony, opony bieżnikowane oraz fabrycznie nowe. Ze względu na cenę najwięcej sprzedawało się tych pierwszych (zwykle z bieżnikiem ok. 5-6 mm). Za komplet trzeba było zapłacić od 240 do 800 zł, nowe kosztowały min. 1.200 zł, bieżnikowane były tańsze o ok. 20-30 proc.
Fiat Ducato 2.5 D |
1989 / 186 |
kombi |
6,0 tys. zł |
DAF 400 2.5 D |
1991 / 240 |
kombi |
5,5 tys. zł |
MB 310 2.9 D |
1993 / 280 |
furgon |
16,0 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1996 / 190 |
furgon |
15,0 tys. zł |
Fiat Ducato Maxi 2.5 TD |
1996 / 290 |
furgon |
17,5 tys. zł |
Hyundai H100 2.5 D |
1998 / 220 |
furgon |
9,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1998 / 164 |
furgon |
16,9 tys. zł |
Peugeot Partner 2.0 HDI |
2000 / 120 |
furgon |
22,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
2002 / 60 |
furgon |
30,0 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TDCI |
2003 / 140 |
furgon |
46,0 tys. zł |