Z giełdy. Słomczyn
Ożywiony ruch panował w sektorze z częściami. Na brak wyboru nie mogli narzekać poszukujący zimowego ogumienia. Spore powodzenie wśród właścicieli ciągników i naczep miały opony bieżnikowane, przeciętnie o 30 proc. droższe od używanych, niebieżnikowanych, tańsze jednak o blisko połowę od nowych. Komplet regenerowanego ogumienia na oś napędową to, w zależności od rozmiaru, wydatek 1-1,4 tys. zł.
Ożywiony ruch panował w sektorze z częściami. Na brak wyboru nie mogli narzekać poszukujący zimowego ogumienia. Spore powodzenie wśród właścicieli ciągników i naczep miały opony bieżnikowane, przeciętnie o 30 proc. droższe od używanych, niebieżnikowanych, tańsze jednak o blisko połowę od nowych. Komplet regenerowanego ogumienia na oś napędową to, w zależności od rozmiaru, wydatek 1-1,4 tys. zł. Nie brakowało też używanych zimówek do dostawczaków. Zapłacić trzeba było, w zależności od stanu, 100-150 zł za sztukę.
Scania 113M 11.0 TD |
1993 / 1.120 |
ciągnik |
37,9 tys. zł |
Iveco EuroCargo 3.9 TD |
1996 / 490 |
skrzynia |
37,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1997 / 265 |
furgon |
22,0 tys. zł |
Volvo FH12 12.1 TD |
1997 / 1.000 |
ciągnik |
79,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TDI |
1998 / 158 |
furgon |
19,9 tys. zł |
VW LT28 2.5 TDI |
1998 / 211 |
furgon |
34,9 tys. zł |
Renault Premium 9.8 TD |
1999 / 830 |
ciągnik |
62,0 tys. zł |
Scania 144L 14.0 TD |
2000 / 800 |
ciągnik |
130,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2002 / 140 |
kombi |
33,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.0 JTD |
2003 / 120 |
furgon |
33,0 tys. zł |