Z giełdy. Kraków
Mimo brzydkiej pogody w sobotę ruch na giełdzie był spory. Obok dominujących tu europejskich dostawczaków tym razem pojawiły się pojazdy japońskie. Naszą uwagę zwróciła nietypowa Toyota Dyna ze skrzynią i brygadową kabiną. Ten 12-latek miał wysokoprężny silnik 3,4 litra i przebieg 245 tys. km. Cena nie należała do najniższych - 20,7 tys. zł.
Mimo brzydkiej pogody w sobotę ruch na giełdzie był spory. Obok dominujących tu europejskich dostawczaków tym razem pojawiły się pojazdy japońskie. Naszą uwagę zwróciła nietypowa Toyota Dyna ze skrzynią i brygadową kabiną. Ten 12-latek miał wysokoprężny silnik 3,4 litra i przebieg 245 tys. km. Cena nie należała do najniższych - 20,7 tys. zł. Obok oferowano Toyotę Hiace z 1991 roku z silnikiem 2.4 D, która miała przebieg 383 tys. km. Cena tego furgonu również nie była niska i wynosiła dziewięć tys. zł.
Ford Transit 2.5 D |
1987 / 350 |
kombi |
3,5 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1991 / 228 |
skrzynia |
15,5 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 B |
1993 / 90 |
skrzynia |
3,1 tys. zł |
MAN L2000 8.153 4.6 TD |
1993 / 274 |
izoterma |
27,0 tys. zł |
Mitsubishi L300 2.5 D |
1995 / 168 |
furgon |
11,5 tys. zł |
KIA Ceres 2.4 D |
1996 / 191 |
furgon |
6,3 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1997 / 180 |
skrzynia |
29,6 tys. zł |
Hyundai H100 2.5 D |
2000 / 177 |
furgon |
16,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
2000 / 185 |
furgon |
22,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2002 /220 |
furgon |
38,8 tys. zł |