Z giełdy. Gliwice
Spora podaż (około 60 pojazdów) i niewielu kupujących - tak w skrócie można scharakteryzować sytuację w ciężarowo-dostawczej części giełdy. Potencjalni nabywcy mieli do wyboru wszystkie ważniejsze marki i najróżniejsze typy zabudów. Zawiedzeni mogli być tylko szukający starych aut za kilka tysięcy złotych, bowiem ponad 10-letnich dostawczaków było wyjątkowo mało.
Spora podaż (około 60 pojazdów) i niewielu kupujących - tak w skrócie można scharakteryzować sytuację w ciężarowo-dostawczej części giełdy. Potencjalni nabywcy mieli do wyboru wszystkie ważniejsze marki i najróżniejsze typy zabudów. Zawiedzeni mogli być tylko szukający starych aut za kilka tysięcy złotych, bowiem ponad 10-letnich dostawczaków było wyjątkowo mało.
Fiat Ducato 2.0 B+G |
1992 / 198 |
skrzynia |
12,8 tys. zł |
VW LT35 2.4 TD |
1993 / 231 |
wywrotka |
25,4 tys. zł |
VW Transporter 1.9 TD |
1994 / 122 |
furgon |
12,9 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1995 / 263 |
bus (9 os.) |
11,5 tys. zł |
VW T4 2.5 B+G |
1996 / 210 |
furgon |
18,3 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 JTD |
1996/ 170 |
izoterma |
22 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
1998 / 188 |
furgon |
15 tys. zł |
Renault Master 2.8 DCI |
1999 / 156 |
bus (9 os.) |
21,8 tys. zł |
Opel Combo 2.0 D |
1999 / 154 |
bus (9 os.) |
24 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2004 / 147 |
bus (9 os.) |
61.9 tys. zł |