Z giełdy. Elizówka
Największą popularnością w niedzielę cieszyły się tu średnie dostawczaki (DMC 2,7-3,5 t.). Najwięcej klientów koncentrowało uwagę na samochodach tanich w zakupie. Najbardziej poszukiwane były wersje z silnikami wolnossącymi i zabudowami typu kombi. Wśród droższych ofert zainteresowaniem cieszyły się Mercedesy Sprintery - wysokie furgonetki i z zabudowami dwu- i trójdzielnymi.
Największą popularnością w niedzielę cieszyły się tu średnie dostawczaki (DMC 2,7-3,5 t.). Najwięcej klientów koncentrowało uwagę na samochodach tanich w zakupie. Najbardziej poszukiwane były wersje z silnikami wolnossącymi i zabudowami typu kombi. Wśród droższych ofert zainteresowaniem cieszyły się Mercedesy Sprintery - wysokie furgonetki i z zabudowami dwu- i trójdzielnymi.
Ford Transit 2.4 D |
1990 / 134 |
furgon |
9,5 tys. zł |
Mercedes MB 100 2.4 D |
1990 / 380 |
furgon |
8,0 tys. zł |
Renault Trafic 2.1 D |
1992 / 150 |
furgon |
4,5 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.8 TD |
1994 / 256 |
furgon |
12,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1996 / 311 |
kombi |
20,9 tys. zł |
Lublin I 2.4 D |
1996 / 128 |
kombi |
7,0 tys. zł |
Hyundai H200 2.5 TD |
1999 / 218 |
kombi |
16,0 tys. zł |
Renault Master 2.8 DCi |
2001 / 202 |
furgon |
27,9 tys. zł |
Opel Vivaro 1.9 DTI |
2003 / 108 |
kombi |
42,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDCI |
2004 / 160 |
furgon |
35,0 tys. zł |