Z giełdy. Gliwice
W niedzielę na placu przeważały dostawczaki z zabudowami skrzyniowymi oraz podwozia pod zabudowę, sprowadzone z Niemiec i Francji. Wśród tych pierwszych dominowały dobrze utrzymane pojazdy kilkunastoletnie, głównie Mercedesy i Volkswageny, mało było natomiast aut nowszych. Te ostatnie przeważały z kolei wśród tzw. widelców.
W niedzielę na placu przeważały dostawczaki z zabudowami skrzyniowymi oraz podwozia pod zabudowę, sprowadzone z Niemiec i Francji. Wśród tych pierwszych dominowały dobrze utrzymane pojazdy kilkunastoletnie, głównie Mercedesy i Volkswageny, mało było natomiast aut nowszych. Te ostatnie przeważały z kolei wśród tzw. widelców. Najwięcej z nich pochodziło z roczników 2000 i 2002.
MB 210 2.4 D |
1987 / 390 |
skrzynia |
9,5 tys. zł |
MB 210 2.9 D |
1991 / 163 |
skrzynia |
20 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.5 TD |
1991 / 142 |
wywrotka |
26,5 tys. zł |
MB 310 2.9 D |
1992 / 178 |
skrzynia |
23,5 tys. zł |
Renault Trafic 2.5 D |
1995 / 120 |
skrzynia |
14,9 tys. zł |
VW Transporter 1.9 TD |
1996 / 112 |
sk.+plandeka |
19,9 tys. zł |
MB Sprinter 412 2.9 TDI |
1996 / 178 |
podwozie |
29,4 tys. zł |
MB 411 2.2 TD |
2000 / 185 |
podwozie |
36 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2002 / 125 |
podwozie |
37,5 tys. zł |
VW LT46 Maxi 2.5 TDI |
2002 /85 |
skrzynia |
52 tys. zł |