MAN jest marką samochodów ciężarowych cieszącą się najlepszym wizerunkiem (czyli image) w Niemczech - informuje niemiecki tygodnik transportowy Verkehrs-Rundschau. Opiera się na tegorocznym rankingu wizerunku poszczególnych marek, sporządzonym na zlecenie tygodnika przez renomowany Instytut Badania Rynku TNS Emnid z Bielefeld.
MAN wygrał w kategorii ciężarówek, wyprzedzając Mercedesa, ubiegłorocznego lidera Image-Rankingu.
MAN jest marką samochodów ciężarowych cieszącą się najlepszym wizerunkiem (czyli image) w Niemczech - informuje niemiecki tygodnik transportowy Verkehrs-Rundschau. Opiera się na tegorocznym rankingu wizerunku poszczególnych marek, sporządzonym na zlecenie tygodnika przez renomowany Instytut Badania Rynku TNS Emnid z Bielefeld.
MAN wygrał w kategorii ciężarówek, wyprzedzając Mercedesa, ubiegłorocznego lidera Image-Rankingu oraz Scanię. Najgorsze miejsca w tej kategorii zajęły w niemieckich badaniach marki Mitsubishi i Isuzu. Inni triumfatorzy: w kategorii aut dostawczych - Mercedes-Benz, opon - Michelin, przyczep i zabudów - Schmitz Cargobull, usług "wynajem i leasing" - Mercedes-Benz Charterway, karty paliwowe - DKV, telematyka - Fleetboard. Badania wykazały ponadto, że aż 88 procent ankietowanych z branży transportowej RFN zadeklarowało, że tylko wyjątkowo zdecydowałoby się na korzystanie z produktów marek cechujących się złym image. Zaledwie dla 2,8 proc. wizerunek producenta nie ma najmniejszego znaczenia.