Z giełdy. Słomczyn
Plac wypełniony po brzegi, zakorkowane drogi dojazdowe do giełdy - wiosenna aura przyniosła tu wyraźne ożywienie. W alejkach wypełnionych dostawczakami widać spory ruch, choć umów podpisywanych bezpośrednio na giełdzie jest wciąż niewiele. Sprzedający przyznają jednak otwarcie, że kontakty nawiązane na placu zapewne zaowocują w przyszłości.
Plac wypełniony po brzegi, zakorkowane drogi dojazdowe do giełdy - wiosenna aura przyniosła tu wyraźne ożywienie. W alejkach wypełnionych dostawczakami widać spory ruch, choć umów podpisywanych bezpośrednio na giełdzie jest wciąż niewiele. Sprzedający przyznają jednak otwarcie, że kontakty nawiązane na placu zapewne zaowocują w przyszłości. - Początek wiosny to dobry okres na sprzedaż auta. Na giełdę przychodzą ludzie zainteresowani zakupem. Oglądają, porównują ceny i ostatecznie wybierają pojazd - mówi Roman, zawodowy importer z Radomia. Najwięcej oglądających gromadzi się przy niedrogich (15-30 tys. zł) dostawczakach o DMC do 3,5 t i ładowności 1.000-1.500 kg. Gros średniaków pochodzi z końca ubiegłej dekady i dysponuje nadwoziem typu furgon. Tradycyjnie najwięcej jest wozów wyprodukowanych w Niemczech: VW, Fordów i Mercedesów. Kondycja większości jest zadowalająca.
Wzrósł popyt na części i akcesoria. Wzięciem cieszą się zwłaszcza używane letnie ogumienie do dostawczaków, elementy oświetlenia, części mechaniczne i radia CB.
VW T4 2.4 D |
1993 / 273 |
furgon |
12,4 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 D |
1996 / 231 |
furgon |
15,6 tys. zł |
VW LT35 2.5 SDI |
1997 / 264 |
furgon |
24,9 tys. zł |
Citroen Jumpy 1.9 D |
1998 / 193 |
furgon |
12,5 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1998 / 294 |
furgon |
21,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TD |
1999 / 225 |
furgon |
25,3 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 178 |
furgon |
36,5 tys. zł |
Renault Master 2.8 dCi |
2003 / 145 |
furgon |
33,5 tys. zł |
Renault Master 2.8 dCi |
2004 / 152 |
furgon |
37,3 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2004 / 112 |
furgon |
44,5 tys. zł |