Z giełdy. Elizówka
Nadeszła pora na zmianę opon, co widać było na placu. Handlujący mieli dużo używanych gum do samochodów dostawczych. Dobranie opon w popularnym rozmiarze 15 cali nie stanowiło problemu, a cena ok. 100 zł za sztukę (ok. 30 proc. ceny nowego ogumienia) przyciągnęła zainteresowanych. Zdecydowanie mniejszą popularnością cieszyły się opony bieżnikowane.
Nadeszła pora na zmianę opon, co widać było na placu. Handlujący mieli dużo używanych gum do samochodów dostawczych. Dobranie opon w popularnym rozmiarze 15 cali nie stanowiło problemu, a cena ok. 100 zł za sztukę (ok. 30 proc. ceny nowego ogumienia) przyciągnęła zainteresowanych. Zdecydowanie mniejszą popularnością cieszyły się opony bieżnikowane. Klientów odstraszała cena, która w przypadku profesjonalnie zregenerowanej gumy jest tylko 20 proc. niższa od ceny nowej opony.
Żuk 1.6 B+G |
1990 / 125 |
furgon |
3,0 tys. zł |
MB 100 2.4 D |
1993 / 300 |
furgon |
10,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1995 / 289 |
kombi |
21,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1996 / 187 |
kombi |
20,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1997 / 221 |
furgon |
23,9 tys. zł |
Lublin II 2.4 TD |
1998 / 190 |
furgon |
10,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TDI |
1999 / 174 |
kombi |
26,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2001 / 155 |
furgon |
23,5 tys. zł |
Opel Combo 1.6 B+G |
2003 / 140 |
furgon |
19,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDDi |
2006 / 100 |
furgon |
36,0 tys. zł |