Z giełdy. Elizówka
Na niedzielnej giełdzie zaobserwowaliśmy znaczny spadek podaży samochodów produkcji francuskiej i azjatyckiej. Po ponadpółrocznej dominacji tanich dostawczaków teraz wyraźnie Mercedesy Sprintery i VW T4 powróciły do łask i to one stanowiły trzon oferty na podlubelskim placu.
Na niedzielnej giełdzie zaobserwowaliśmy znaczny spadek podaży samochodów produkcji francuskiej i azjatyckiej. Po ponadpółrocznej dominacji tanich dostawczaków teraz wyraźnie Mercedesy Sprintery i VW T4 powróciły do łask i to one stanowiły trzon oferty na podlubelskim placu.
Citroen Jumper 1.9 D |
1995 / 150 |
kombi |
10,0 tys. zł |
Opel Combo 1.4 B |
1996 / 128 |
furgon |
7,0 tys. zł |
Hyundai H 200 2.5 D |
1996 / 164 |
kombi |
12,0 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1996 / 310 |
kombi |
16,5 tys. zł |
Polonez Truck 1.9 D |
1997 / 122 |
skrzynia |
4,5 tys. zł |
Lublin II 2.4 D |
1997 / 106 |
furgon |
9,9 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1997 / 248 |
furgon |
19,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.4 B+G |
1998 / 223 |
furgon |
11,0 tys. zł |
MB Vito 110 CDI |
1999 / 188 |
kombi |
24,3 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2002 / 87 |
furgon |
36,0 tys. zł |