Z giełdy. Kraków
W sobotę odwiedzający plac najbardziej zwracali uwagę na najtańsze pojazdy. Np. interesowali się 10-letnim Lublinem drugiej generacji w największej wersji furgon z wysokoprężnym silnikiem 2.4. To auto oferowano za 9,9 tys. zł. Oglądany też był furgon Fiat Ducato. 12-latka z motorem 2.5 D wyceniono na 8,5 tys. zł.
W sobotę odwiedzający plac najbardziej zwracali uwagę na najtańsze pojazdy. Np. interesowali się 10-letnim Lublinem drugiej generacji w największej wersji furgon z wysokoprężnym silnikiem 2.4. To auto oferowano za 9,9 tys. zł. Oglądany też był furgon Fiat Ducato. 12-latka z motorem 2.5 D wyceniono na 8,5 tys. zł. Na niekorzyść Fiata, w porównaniu z Lublinem, przemawiało to, że miał skorodowane nadwozie. Dla potencjalnych klientów był to wyraźny sygnał, aby walczyć o niższą cenę.
Star 1142 6.8 D |
1989 / 260 |
skrzynia |
9,0 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1994 / 270 |
furgon |
16,3 tys. zł |
VW LT35 2.5 D |
1995 / 178 |
furgon |
14,9 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1995 / 183 |
skrzynia |
18,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1997 / 200 |
furgon |
17,8 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1998 / 151 |
furgon |
18,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 TD |
1999 / 199 |
furgon |
22,3 tys. zł |
MB Sprinter 2.1 CDI |
2001 / 190 |
furgon |
41,9 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2002 / 130 |
furgon |
34,9 tys. zł |
Renault Kangoo 1.5 dCi |
2003 / 115 |
furgon |
22,5 tys. zł |