Z giełdy. Słomczyn
Sezon urlopowy w pełni, w niedzielę na plac przyjechało mniej niż zazwyczaj dostawczaków. Przyjrzeliśmy się pojazdom produkcji krajowej, wśród których przeważały Lubliny, głównie drugiej i trzeciej generacji, w wersjach furgon i kombi. Stan większości z nich był przeciętny.
Sezon urlopowy w pełni, w niedzielę na plac przyjechało mniej niż zazwyczaj dostawczaków. Przyjrzeliśmy się pojazdom produkcji krajowej, wśród których przeważały Lubliny, głównie drugiej i trzeciej generacji, w wersjach furgon i kombi. Stan większości z nich był przeciętny. Za wozy sprzedawcy żądali średnio kilka procent mniej niż za podobne pojazdy wiosną tego roku. Kilku właścicieli gotowych było do znacznej obniżki ceny wywoławczej. Tłumaczyli, że jeszcze w wakacje chcą wymienić auto na młodsze, zachodnie.
Lublin II 2.4 TD |
1997 / 240 |
kombi |
5,5 tys. zł |
Lublin II 2.4 TD |
1997 / 210 |
furgon |
6,0 tys. zł |
Lublin II 2.4 TD |
1998 / 190 |
kombi |
6,5 tys. zł |
Lublin 3 2.2 B+G |
1999 / 180 |
kombi |
7,8 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 165 |
furgon |
10,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2000 / 150 |
furgon |
10,9 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2001 / 144 |
kombi |
13,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2002 / 127 |
kombi |
13,8 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2003 / 140 |
furgon |
16,2 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2004 / 98 |
kombi |
18,6 tys. zł |