Z giełdy. Elizówka.
Pod Lublinem ruch nadal umiarkowany. Sprzedający skarżą się na słabe zainteresowanie kupujących, ci drudzy na wygórowane ceny aut. W ostatnią niedzielę oferta dostawczaków zdominowana była przez Volkswageny i Mercedesy. Dotarł też Sprinter, który "zwiedził" już kilka innych giełd samochodowych w Polsce.
Pod Lublinem ruch nadal umiarkowany. Sprzedający skarżą się na słabe zainteresowanie kupujących, ci drudzy na wygórowane ceny aut. W ostatnią niedzielę oferta dostawczaków zdominowana była przez Volkswageny i Mercedesy. Dotarł też Sprinter, który "zwiedził" już kilka innych giełd samochodowych w Polsce. Rocznego furgona, z lekko uszkodzonym zderzakiem, atrapą i maską wyceniono na 91 tys. zł. Niestety, nie znalazł nowego właściciela.
Ford Transit 2.5 D |
1992 / 176 |
laweta |
16,5 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1993 / 240 |
bus (9 os.) |
10,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1995 / 322 |
furgon |
16,5 tys. zł |
VW T4 1.9 TD |
1997 / 200 |
kombi |
15,2 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1997 / 264 |
furgon |
22,0 tys. zł |
Renault Master 2.8 TD |
1998 / 272 |
furgon |
24,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 133 |
skrzyniowa |
15,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2002 / 149 |
furgon |
31,9 tys. zł |
Renault Master 2.8 dCi |
2004 / 102 |
furgon |
49,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2007 / 32 |
furgon |
91,5 tys. zł |