Z giełdy. Słomczyn
Oferta lekkich ciężarówek jest ostatnio skromna. Minionej niedzieli na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście wozów dystrybucyjnych. Większość z zabudowami kontenerowymi.
- W lipcu i sierpniu dystrybucyjne ciężarówki o DMC 7,5-12 t łatwiej sprzedać np. przez ogłoszenia prasowe. Na giełdzie drgnie coś zapewne dopiero wczesną jesienią - powiedział nam jeden z prywatnych importerów.
Oferta lekkich ciężarówek jest ostatnio skromna. Minionej niedzieli na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście wozów dystrybucyjnych. Większość z zabudowami kontenerowymi.
- W lipcu i sierpniu dystrybucyjne ciężarówki o DMC 7,5-12 t łatwiej sprzedać np. przez ogłoszenia prasowe. Na giełdzie drgnie coś zapewne dopiero wczesną jesienią - powiedział nam jeden z prywatnych importerów.
Volvo FL10 9.6 |
1990 / 560 |
kontener |
17,5 tys. zł |
MB 814 6.0 TD |
1991 / 630 |
kontener |
18,0 tys. zł |
Iveco EuroCargo 3.9 |
1996 / 637 |
kontener |
27,5 tys. zł |
MB Vario 4.2 TD |
1996 / 340 |
furgon |
33,0 tys. zł |
Scania 94 9.0 |
1997 / 700 |
kontener |
62,5 tys. zł |
Renault Midliner 4.0 TD |
1998 / 460 |
kontener |
27,0 tys. zł |
MB Atego 4.3 |
2000 / 400 |
kontener |
64,0 tys. zł |
Nissan Atleon 4.0 |
2001 / 200 |
izoterma |
55,0 tys. zł |
Renault Midlum 6.2 |
2002 / 240 |
rama |
67,0 tys. zł |
MAN TGL 6.9 |
2005 / 200 |
kontener |
149,0 tys. zł |