Z giełdy. Gliwice
Na tutejszym placu widać już pierwsze symptomy powakacyjnego ożywienia. Dopisali zarówno sprzedający, jak i potencjalni klienci. W niedzielę plac był zastawiony używanymi dostawczakami, głównie z zabudowami typu furgon. Kupujący mieli spory wybór wśród młodszych rocznikowo, dobrze utrzymanych modeli. Kilkunastoletnich używek było mało i w większości wykazywały oznaki sporego zużycia.
Na tutejszym placu widać już pierwsze symptomy powakacyjnego ożywienia. Dopisali zarówno sprzedający, jak i potencjalni klienci. W niedzielę plac był zastawiony używanymi dostawczakami, głównie z zabudowami typu furgon. Kupujący mieli spory wybór wśród młodszych rocznikowo, dobrze utrzymanych modeli. Kilkunastoletnich używek było mało i w większości wykazywały oznaki sporego zużycia.
Ford Transit 2.5 D |
1994 / 138 |
furgon |
6,9 tys. zł |
VW LT35 2.4 D |
1994 / 145 |
wywr. (3-str.) |
22,9 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 D |
1996 / 230 |
furgon |
11,8 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1996 / 240 |
skrzynia |
16 tys. zł |
Ford Transit 2.0 D |
2001 / 175 |
bus (9-os.) |
28,6 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 196 |
furgon |
35,8 tys. zł |
Opel Movano 2.5 DTI |
2003 / 147 |
furgon |
24 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2005 / 172 |
furgon |
23,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2005 / 84 |
furgon |
37 tys. zł |
VW T5 1.9 TDI |
2008 / 12 |
furgon |
69 tys. zł |