We wrześniu na polskim rynku pojawił się indyjski pikap Tata Xenon. Są dostępne dwie kabiny (pojedyncza i podwójna), dwa pakiety wyposażenia (DLS i DLE), dwa rodzaje napędu (4x2 na tył i 4x4 bez centralnego dyfra) oraz jeden silnik 2.2 DiCOR, 140-konny turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem common rail i intercoolerem.
We wrześniu na polskim rynku pojawił się indyjski pikap Tata Xenon. Są dostępne dwie kabiny (pojedyncza i podwójna), dwa pakiety wyposażenia (DLS i DLE), dwa rodzaje napędu (4x2 na tył i 4x4 bez centralnego dyfra) oraz jeden silnik 2.2 DiCOR, 140-konny turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem common rail i intercoolerem. Łącznie są to cztery pozycje w cenniku.
Najtańszy, dwumiejscowy Xenon DLS 4x2 kosztuje 40.000 zł netto (48.800 zł brutto). Najdroższy z podwójną kabiną DLE 4x4 kosztuje 65.492 zł (79.000 zł). Żaden Xenon nie ma ABS, ESP, poduszek ani ksenonów. Xenon został objęty trzyletnią gwarancją, do 100 tys. km. Importerem marki Tata jest Marubeni Motors Poland. Sieć dilerów ma liczyć 30 punktów przy istniejących już salonach innych marek.