Z giełdy. Przeźmierowo
W niedzielę (12.10) zainteresowaniem cieszyły się pojazdy w wersjach o DMC przekraczającej 3 t. Było ich sporo, choć nie wszystkie w dobrym stanie. Zachęcająco wyglądały MB z drugiej połowy lat 90. (Sprinter, Vario), a także auta francuskie (głównie Renault Mascott).
W niedzielę (12.10) zainteresowaniem cieszyły się pojazdy w wersjach o DMC przekraczającej 3 t. Było ich sporo, choć nie wszystkie w dobrym stanie. Zachęcająco wyglądały MB z drugiej połowy lat 90. (Sprinter, Vario), a także auta francuskie (głównie Renault Mascott). Ten ostatni zyskuje u nas na popularności, a oferowane egzemplarze są drogie. Korzystnie prezentowały się VW LT. Najstarsze egzemplarze, pamiętające początek ubiegłej dekady, wyceniano na niewiele ponad 10 tys. zł. Zdaniem oglądających te "staruszki" (głównie skrzynie i kontenery) miały sfatygowane ogumienie. Mniej niż zazwyczaj było interesujących Fordów Transitów, znikomy wybór mieli amatorzy ponad 3-tonowych aut japońskich i koreańskich, zainteresowanie budziła tylko kontenerowa Kia 2500. Czteroletnie, świetnie utrzymane auto wyceniono na 40 tys. zł.
Citroen C25 2.5 D |
1992 / 362 |
skrzynia |
6,2 tys. zł |
DAF 400 2.5 TD |
1993 / 290 |
kontener |
12,5 tys. zł |
VW LT35 2.4 D |
1994 / 310 |
skrzynia |
14,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1997 / 214 |
furgon |
17,0 tys. zł |
LDV Convoy 2.4 D |
1998 / 197 |
furgon |
17,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 TD |
1998 / 263 |
furgon |
26,8 tys. zł |
VW LT46 2.5 TD |
2000 / 167 |
kontener |
32,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2003 / 172 |
skrzynia |
43,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TD |
2004 / 184 |
furgon |
57,5 tys. zł |
Renault Mascott 2.8 dCi |
2006 / 49 |
kontener |
100,0 tys. zł |