Z giełdy. Elizówka
Na podlubelskiej giełdzie zainteresowani zakupem samochodu do firmy uważnie przyglądają się ofertom, sprawdzają stan techniczny aut, ale z zawarciem transakcji najczęściej się wstrzymują. Nie ukrywają, że chcą nabyć samochód do końca roku, by zwiększyć koszty i tym samym zapłacić mniejsze podatki w swoich firmach, ale czekają na obniżkę cen.
Na podlubelskiej giełdzie zainteresowani zakupem samochodu do firmy uważnie przyglądają się ofertom, sprawdzają stan techniczny aut, ale z zawarciem transakcji najczęściej się wstrzymują. Nie ukrywają, że chcą nabyć samochód do końca roku, by zwiększyć koszty i tym samym zapłacić mniejsze podatki w swoich firmach, ale czekają na obniżkę cen. Wiedzą o tym też handlarze, którzy wystawiają nawet po kilka samochodów i czekają na handlowy boom.
VW LT35 2.4 D |
1987 / 270 |
skrzyniowa |
9,9 tys. zł |
MB 308 2.9 D |
1993 / 215 |
skrzyniowa |
23,0 tys. zł |
Mercedes MB100 2.4 D |
1995 / 109 |
furgon |
9,9 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1997 / 340 |
kombi |
18,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1998 / 265 |
furgon |
12,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1999 / 196 |
furgon |
12,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 TD |
2001 / 240 |
furgon |
21,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2003 / 220 |
furgon |
35,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2003 / 120 |
furgon |
36,2 tys. zł |
Peugeot Expert 2.0 HDI |
2005 / 43 |
kombi |
49,0 tys. zł |