Samochody dostawcze. Vw po zmianach
Na salonie samochodowym IAA we Frankfurcie we wrześniu Volkswagen przedstawi zmodernizowanego Transportera.
Producent wprowadza nowe, oszczędniejsze silniki TDI z common rail (spalanie mniejsze nawet o 1,9 l/100 km) o poj. 1.968 ccm, w wersjach 84, 102, 140 i 180 KM. Po raz pierwszy na świecie w tej klasie samochodów montowana jest opcjonalnie siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia DSG.
Na salonie samochodowym IAA we Frankfurcie we wrześniu Volkswagen przedstawi zmodernizowanego Transportera.
Producent wprowadza nowe, oszczędniejsze silniki TDI z common rail (spalanie mniejsze nawet o 1,9 l/100 km) o poj. 1.968 ccm, w wersjach 84, 102, 140 i 180 KM. Wszystkie spełniają normę emisji spalin Euro5. Ponadto, po raz pierwszy na świecie w tej klasie samochodów montowana jest opcjonalnie siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia DSG. Również jako opcja dostępny będzie nowy, sterowany elektronicznie napęd na wszystkie koła 4Motion ze sprzęgłem typu Haldex czwartej generacji.
Na przełomie roku VW zaoferuje wersję 4Motion także z DSG. Seryjny asystent ruszania pod górę, udoskonalone ESP, nowa funkcja świateł ostrzegawczych w światłach stopu oraz nowe opcjonalne systemy wspierające kierowcę zostały w znacznym stopniu zoptymalizowane. We wnętrzu znaleźć będzie można nowe zegary, tapicerki, kierownice i systemy nawigacji.