MAN przedstawił seryjną wersję swego autobusu hybrydowego. Od wielu już lat producent prowadził badania nad tego rodzaju pojazdem (auta przejechały ponad 70 tys. km), ale były to dotychczas jedynie wersje testowe. MAN Lion's City Hybrid powstał na bazie produkowanego pod Poznaniem, niskopodłogowego autobusu Lion's City. Hybryda ma zaoszczędzić nawet 30 procent paliwa, w porównaniu do napędu ON.
MAN przedstawił seryjną wersję swego autobusu hybrydowego. Od wielu już lat producent prowadził badania nad tego rodzaju pojazdem (auta przejechały ponad 70 tys. km), ale były to dotychczas jedynie wersje testowe. MAN Lion's City Hybrid został zbudowany na bazie popularnego niskopodłogowego autobusu Lion's City o konstrukcji wieżowej, z silnikiem D08 common rail EEV (254 KM). Jednostka posiada zamknięty, regulowany elektronicznie filtr cząstek stałych. Pojazd wyprodukowano w tzw. wersji krótkiej, jednak przygotowywane są też rozwiązania techniczne dla przegubowców. Dieslowsko-elektryczny napęd, zdaniem konstruktorów, pozwala na uzyskanie oszczędności paliwa sięgające 30 proc. Eksploatacja w ruchu miejskim stwarza warunki m.in. do wykorzystania energii hamowania. City Hybrid wykorzystuje zmagazynowaną energię hamowania do ponownego, cichego i ekologicznego przyspieszania podczas ruszania z przystanku. Autobusy miejskie Lion's City produkowane są w Sadach, w podpoznańskiej fabryce MAN Trucks & Bus.