Stacja Auto Partner J. i A. Garcarek Sp. j. z najlepszymi ocenami
Autoryzowana stacja Mercedes-Benz prowadzona przez braci Garcarków zyskała najlepsze oceny w dorocznym badaniu dilerów Mercedes-Benz Polska. Prowadzony jest tu zarówno serwis, jak i sprzedaż samochodów osobowych i użytkowych. Jeszcze w tym roku zostanie oddana do użytku nowa część stacji, przeznaczona do obsługi samochodów ciężarowych.
Stacja z siedzibą w Ociążu koło Kalisza może pochwalić się niezwykle wysokim poziomem zadowolenia klienta, dużą ilością sprzedawanych samochodów i wysoką dynamiką rozwoju. Polski diler, jako jeden z sześciu w Europie, zostanie specjalnie wyróżniony przez prezesa Zarządu Daimler AG Dietera Zetsche.
Coroczne oceny
Firma Mercedes-Benz Polska od 2005 roku prowadzi system wielopłaszczyznowej oceny dilerów tej marki. Wskaźniki dotyczą pięciu głównych obszarów działalności dilerskiej: wyników i stabilności finansowej, jakości obsługi klienta, zarówno w zakresie sprzedaży, jak i obsługi posprzedażnej, efektywności sprzedaży, efektywności obsługi posprzedażnej oraz jakości zarządzania i standardu dilerstwa.
Najwyższą ogólną ocenę za rok 2008 i tym samym tytuł Dealera Roku 2009 otrzymała firma J. i A. Garcarek, Sp. j. z Ociąża k. Kalisza, prowadząca sprzedaż i serwis samochodów osobowych i użytkowych.
Rozbudowują stację
Jeszcze w tym roku zostanie oddana do użytku nowa część stacji, przeznaczona do obsługi pojazdów ciężarowych.
- Aktualnie dysponujemy 2.500 mkw. powierzchni użytkowej, w tym 4 kanałami obsługowymi dla samochodów dostawczych i ciężarowych, które są wyposażone w podnośniki kanałowe firmy MAHA oraz 7 stanowiskami dla samochodów osobowych - mówi Jan Garcarek, współwłaściciel firmy. - Dla kierowców czekających na odbiór auta zostały przygotowane zaplecza kuchenne i sanitarne z prysznicami. Mamy także specjalny pokój z widokiem na hale, z którego klient cały czas może mieć podgląd na swój pojazd. Jeżeli samochód wymaga dłuższego postoju w serwisie, przygotowaliśmy dla klientów minihotel z 2 pokojami. Nasz serwis dysponuje również obszernym magazynem części zamiennych. Wkrótce powiększymy stację o serwis samochodów dostawczych i ciężarowych o powierzchni 2500 m2, a także o oddzielny punkt sprzedaży części i akcesoriów oraz odnowiony salon sprzedaży samochodów osobowych wraz z Mercedes Cafe, gdzie klienci będę mogli wypić kawę i zjeść posiłek.
- Rodzinna firma braci Jana i Andrzeja Garcarków od wielu lat jest systematycznie rozbudowywana - mówi Przemysław Rajewski, dyrektor Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej Mercedes-Benz Polska.
- W tym roku zainwestowano w wydzieloną stację samochodów ciężarowych. Autoryzowana stacja obsługi jest przy tym w czołówce naszego rankingu zadowolenia klienta i to zarówno po stronie sprzedaży, jak i obsługi posprzedażnej. Mimo że punkt położony jest w małej miejscowości, to jakością obsługi przyciąga klientów z całej Polski.
Mercedes-Benz Polska od kilku lat realizuje program poprawy jakości obsługi klienta. Badania na ten temat prowadzone są w naszym kraju już od 2003 r. Od dwóch lat obowiązują standardy obsługi klienta, a od roku funkcjonuje centralny program CSI (Customer Satisfaction Index) No 1.