Kolekcja Renault, która ujrzała światło dzienne pięć miesięcy temu, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Najlepiej sprzedają się czapeczki i breloki, poszukiwane są produkty serii "Trucker". Największą sprzedaż odnotowano we Francji i Niemczech. Od maja oferowany jest również katalog, który został podzielony na cztery kategorie tematyczne: "Trucker", "Passion", "Adventure" i "Truck".
Kolekcja, która ujrzała światło dzienne pięć miesięcy temu, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Najlepiej sprzedają się czapeczki i breloki, poszukiwane są produkty serii "Trucker". Największą sprzedaż odnotowano we Francji i Niemczech. Od maja oferowany jest również katalog, który został podzielony na cztery kategorie tematyczne: "Trucker", "Passion", "Adventure" i "Truck Racing". Łącznie dostępnych jest około 100 produktów, które można zamówić w sklepie internetowym pod adresem: www.eshop.renault-trucks.com.
Sprzedaż uruchomiono w kwietniu 2010 roku. Nowa oferta produktów promocyjnych Renault Trucks przebojem zdobywa rynek. Wspomnianych czapek i breloków sprzedano odpowiednio 8.500 i 6.300 sztuk, przede wszystkim w Niemczech i Francji. Seria cieszących się największym powodzeniem artykułów "Trucker" jest kierowana przede wszystkim do kierowców długodystansowych. Składa się z 15 "praktycznych" produktów podkreślających image marki. Znajdziemy wśród nich koszulki, torby podróżne, polary, przybory do pisania i wiele innych, przydatnych na co dzień każdemu kierowcy.
U progu jesieni nowa seria produktów promocyjnych "Truck Racing" pozwoli poczuć atmosferę wyścigów dzięki ubraniom w barwach zespołu Renault Trucks - MKR Technology. Oprócz kolekcji "Trucker" i "Truck Racing", Renault Trucks oferuje gamę "Passion" i "Adventure". Każdy produkt z tych serii może być zamówiony bezpośrednio na dedykowanej stronie internetowej.