DSV Road, drogowa część globalnego operatora logistycznego DSV, od niedawna działa w Łodzi w nowym, większym obiekcie - 10 km od centrum miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie planowanego węzła autostrady A1, na terenie Panattoni Park Łódź East.
- DSV jest obecny w Łodzi od pięciu lat, ale nowa lokalizacja to coś więcej niż tylko zmiana adresu. To kolejna platforma logistyczna, w której firma będzie realizować usługi w systemie Transport +. Połączy tu międzynarodowe i krajowe przewozy drogowe z logistyką magazynową - zapowiada Ewa Stodołkiewicz, dyrektor oddziału.
DSV Road, drogowa część globalnego operatora logistycznego DSV, od niedawna działa w Łodzi w nowym, większym obiekcie - 10 km od centrum miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie planowanego węzła autostrady A1, na terenie Panattoni Park Łódź East.
- DSV jest obecny w Łodzi od pięciu lat, ale nowa lokalizacja to coś więcej niż tylko zmiana adresu. To kolejna platforma logistyczna, w której firma będzie realizować usługi w systemie Transport +. Połączy tu międzynarodowe i krajowe przewozy drogowe z logistyką magazynową - zapowiada Ewa Stodołkiewicz, dyrektor oddziału.
- Region łódzki ma strategiczne znaczenie w planach rozwojowych DSV. Nowe centrum przeładunkowo-magazynowe poszerzy portfel usług na tym rynku. Ze względu na swoje centralne usytuowanie Łódź to kluczowy punkt naszej krajowej siatki dystrybucyjnej. Łódzki cross-dock pozwoli przyśpieszyć przewozy na najdłuższych trasach, między południem a północą kraju, i usprawni przeładunki samochodów liniowych - wyjaśnia Mariusz Wasiak, dyrektor transportu w DSV Road.