Akademia Doosan w Dobris w południowej części Pragi w Czechach ponownie zaprosiła dystrybutorów i klientów do udziału w tradycyjnych już pokazach maszyn w ramach Demo Days.
- Spodziewaliśmy się około 300 osób - mówi Laurent Laval, Training Director. - Tym razem przybyło dużo więcej.
Akademia Doosan w Dobris w południowej części Pragi w Czechach ponownie zaprosiła dystrybutorów i klientów do udziału w tradycyjnych już pokazach maszyn w ramach Demo Days.
- Spodziewaliśmy się około 300 osób - mówi Laurent Laval, Training Director. - Tym razem przybyło dużo więcej. W jednym tygodniu października gościliśmy aż 450 uczestników z całej Europy. Zainteresowanie było tak duże, że zdecydowaliśmy się zorganizować dodatkowe pokazy w listopadzie, specjalnie dla naszych dystrybutorów i klientów z Afryki i Środkowego Wschodu. Zebranie wszystkich grup z regionu EMEA było po prostu niemożliwe z logistycznego punktu widzenia.
Sukces pokazów w ramach Demo Days wynika z samej koncepcji tego wydarzenia: to wyjątkowa okazja dla dystrybutorów, którzy mogą zaprosić swoich klientów do wypróbowania maszyn Doosan i Bobcat na miejscu. Mają oni także możliwość rozmowy z innymi klientami, a także specjalistami ds. produktu i osobami przeprowadzającymi demonstrację. Podczas pokazów oddziały z regionu EMEA mogą również przeprowadzać ankiety. Tym razem badania dotyczyły informacji przekazywanych klientom przez firmę Doosan.
Jedną z atrakcji Demo Days - jak sama nazwa wskazuje - są pokazy demonstracyjne. Za każdym razem zespół zmienia choreografię, dlatego podczas każdego wydarzenia można oglądać nowy pokaz. Wykorzystanie muzyki na żywo, kolorowych świateł lasera, tajemniczej mgły oraz fajerwerków na koniec czyni pokaz jeszcze bardziej godnym uwagi.
Podczas tej edycji Akademia Doosan gościła dużą grupę klientów z Niemiec - na pokazy przybyło 153 dystrybutorów i klientów z całego kraju.