Firma Schade Polska (Międzynarodowy Transport i Spedycja), od dziesięcioleci zajmująca się głównie transportem szkła, należy do kręgu stałych klientów Faymonville. Na potrzeby swojej działalności przedsiębiorstwo z Będzina (na Śląsku) złożyło w ostatnim czasie zamówienie na dostawę 60 naczep Floatmax Light. Zamówienie to jest realizowane etapowo od września ubiegłego roku.
Firma Schade Polska (Międzynarodowy Transport i Spedycja), od dziesięcioleci zajmująca się głównie transportem szkła, należy do kręgu stałych klientów Faymonville. Na potrzeby swojej działalności przedsiębiorstwo z Będzina (na Śląsku) złożyło w ostatnim czasie zamówienie na dostawę 60 naczep Floatmax Light. Zamówienie to jest realizowane etapowo od września ubiegłego roku.
Firma Schade Polska (posiadająca swój oddział również w Niemczech) działa nie tylko na terenie Polski, także w krajach ościennych. Właśnie ze względu na wzmożone zapotrzebowanie na usługi transportowe na rynku niemieckim wybór Schade Polska padł na wersję Light naczepy typu "inloader" do przewozu szkła.
Faymonville oferuje tego rodzaju pojazdy od dwóch lat i coraz więcej klientów uznaje je za atrakcyjną alternatywę dla klasycznej naczepy Floatmax. Pierwsze opinie płynące od klientów firmy są jak najbardziej pozytywne. Coraz większe grono przewoźników uważa, że Floatmax Light może być rozsądnym i korzystnym dodatkiem do parku posiadanych naczep, ze względu na jej niewielki ciężar własny.